Site duyuruları

ÖĞRENME YÖNETİM SİSTEMİ ÜZERİNE SIK SORULAN SORULAR

ÖĞRENME YÖNETİM SİSTEMİ ÜZERİNE SIK SORULAN SORULAR

Yanıt sayısı: 0

Sevgili öğrenciler,
Öğrenme yönetim sistemine yönelik sık sorulan sorulara ilişkin yanıtlarımız aşağıda sunulmuştur. Dikkatle okumanız ve talimatlara uymanız tavsiye olunur.


Soru 1: Öğrenme yönetim sistemine ilk girişi yapamıyorum, hatalı kullanıcı bilgileri uyarısı çıkıyor. Ne yapmalıyım

Cevap: Öncelikle sisteme ilk giriş için bütün öğrencilere tanımladığımız ortak şifreyi (Haruzem1*) doğru girdiğinizden emin olun. Bu noktada en sık yapılan hatalar şifrenin sonunda yer alan yıldızın (*) unutulması veya ilk harfin büyük (H) yazılmamasıdır.


Soru 2: Sisteme ilk girişi yapıp şifre değişikliği yaptıktan sonra doğrulama e-postası alamıyorum. Ne yapabilirim

Cevap: Sisteme kayıtlı olan e-posta adresiniz hatalı veya başkasına ait olabilir. E-postanızın hatalı olduğunu düşünüyorsanız bizimle iletişime geçiniz.


Soru 3: Aldığım dönem derslerimin bir kısmını sistemde göremiyorum, neden?

Cevap: YÖK tarafından alınan kararlar doğrultusunda, uzaktan eğitim sisteminde yalnızca teorik içerikli dersler tanımlanmıştır. Uygulamalı derslere ilişkin işleyiş ve takvim Rektörlüğümüz tarafından ilerleyen zamanlarda açıklanacaktır.


Soru 4: Uzaktan eğitim sistemimizde dersler nasıl işlenecek?

Cevap: Üniversitemizin yürütmekte olduğu uzaktan eğitim sistemi asenkron sistem olup, bu sistemde canlı yayın yoluyla ders yapılmamaktadır. Ancak bütün derslerde, haftalık işlenecek konulara yönelik ders içeriği, ders materyali ve ders anlatım video kayıtları düzenli olarak paylaşılacaktır. Bunun yanı sıra öğretim elemanları tarafından tercihe bağlı olarak forum sohbet, geribildirim, ödev gibi etkinlikler yürütülebilecektir.


Soru 5: Sistemde bazı dönem derslerimde hiçbir içeriğin veya materyalin yüklü olmadığını gördüm. Ne yapabilirim?

Cevap: Öncelikle dersi yürüten öğretim elemanıyla dersin işleyişi hakkında irtibat kurmanız gerekmektedir. Sorun devam ederse bizimle iletişime geçiniz.

 
Soru 6: Ders içerik ve materyallerine ne zaman erişebilirim? Acele etmezsem sistemden kalkar mı?

Cevap: Herhangi bir ders için yüklenen bütün ders içerik ve materyalleri sistemde dönem boyunca kalır. Bu noktada haftalık olarak yüklenen içerik ve materyallere rahatlıkla (aynı zamanda sisteme aşırı yüklenmeden) istediğiniz zaman erişebilirsiniz. 


Soru 7: Yukarıdaki sorunlar içerisinden çözemediğim veya bu sorunlar dışında yaşayabileceğim bir sorun olursa kiminle iletişime geçmeliyim?

Cevap: Öncelikle HARUZEM web adresimize (http://haruzem.harran.edu.tr/) girdiğinizde sağ alt köşede yer alan "Mesaj bırakmak ister misiniz?" kutusunu açarak sorununuzu bizimle paylaşabilir; bunun yanı sıra serafettinyilmaz@harran.edu.tr veya mesutyildirim@harran.edu.tr adreslerine e-posta gönderebilirsiniz.


Not: Sorunlarınız için öncelikle yukarıdaki talimatlara uymanız, buna rağmen çözülemediği durumlarda bizimle iletişime geçmeniz rica olunur. 


HARUZEM MÜDÜRLÜĞÜ