Site duyuruları

E-Posta Gönderirken Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar

E-Posta Gönderirken Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar

Yanıt sayısı: 0
İletişimin sağlıklı olması ve sorunların takip ve çözümlerinin zamanında ve doğru yapılabilmesi için e-posta gönderirken aşağıdaki konulara dikkat edin:

  1. E-postanın tamamını Konu kısmına yazmayın. Konu kısmı, adından da belli olacağı gibi, e-postanızın konusunu belirten özet niteliğinde ifadeler içindir. Mesela, Sınav İptali, Şifre Yenileme, Soru Atlanması, Kayıt Bulunamaması.
  2. E-posta gönderirken arkadaşınıza kısa mesaj göndermediğinizi unutmayın. Mesajlarınız arşivlenip gerekli durumlarda tekrar gözden geçiriliyor. Bu yüzden düzgün, tam ve net cümleler kurmanız sizin yararınıza olur.
  3. Sisteme kayıtlı 19 bin civarında öğrenci mevcut. Bu yüzden gönderdiğiniz e-postalarda en azından adınızın, soyadınızın ve öğrenci numaranızın bulunması gereksiz e-posta trafiğini engelleyerek her iki taraf için de zaman kazandıracaktır.
  4. Gönderdiğiniz e-postalarda durumun ne olduğunu, tam olarak ne yaptığınızı ve ne uyarılar veya bilgilendirmeler aldığınızı net ve doğru bir şekilde söylemeniz daha doğru ve hızlı bir şekilde yardım edilmesi bakımından oldukça önemlidir.
  5. Size gönderilen bir e-postaya cevap olarak bir e-posta gönderecekseniz yeni bir ileti oluşturmadan ilgili e-postaya cevap olarak yazmanız sorunların takibi ve arşivi için oldukça önem arz ediyor.

Bu adımlara uymayan öğrencilerin e-postalarına bu duyuru linki ile cevap verilecektir.

UZAKTAN EĞİTİM UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ